Direktlänk till inlägg 20 april 2014

påskdagen 2014

Av sylvia gråberg - 20 april 2014 07:38

Godmorgon !!!!!!


godmorgon alla blogg läsare vaknade kl 5:45 så skönt att kliva upp gå ut i köket och brygga kaffe sedan fixar man lite å stoppa i magen till det sedan sätter man soig vid datorn och slappar . idag ska jagh ta en liten resa ner till apoteket och hämta medicinen sedan se om jag kan hitta nått gott till kaffet . när jag kommer hem från den resan ska jag sätta mig och spela mitt favorit spel world of warcraft och bara slappa sedan blir det nog brodera lite på min påsk löpare nu ska jag in och spela lite innan det är dax och åka ner till apoteket som öppnar kl 10 kram alla och ha en underbar påskdag 2014

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sylvia gråberg - 19 april 2014 20:39

Hej !!!!Va ett tag sedan jag orkade blogga men ska försöka skärpa mig . Har inte mått så bra varken fysiskt eller psykiskt mest på grund av min fibromyalgi men också vädret har spelat in har börjat brodera igen tycker det är avalappnande och jag tänk...

Av sylvia gråberg - 9 februari 2014 20:59

Gokväll!!! Ligger i sängen å lyssnar på radion och har haft en bra söndags förmiddag . Kvällen där emot har varit jobbig med min fibromyalgi värk och febertoppar så nu känns det som jag blivit överkörd av en bulldozer å någon drar i armarna så armbå...

Av sylvia gråberg - 6 februari 2014 15:52

God eftermiddag! ! Nu är tvättstugan färdig och snart städningen med sedan kl 17:00 blir det matlagning ha det gott nu alla :-) ...

Av sylvia gråberg - 6 februari 2014 08:55

Godmorgon!!! hej alla blogg läsare hoppas ni sovit gott för det har jag . det blir en torsdag med pyssla i hemmet i dag skall ha tvättstugan kl 13-16 . innana dess ska jag försöka dammsuga och torka golv i vardags rummet . sedan medans tvättmaskine...

Av sylvia gråberg - 4 februari 2014 21:03

Gokväll !!! Ligger i sängen å lyssnar på radion .så trött på å hosta nysa och frysa å svettas om vart annat kan inte förkylningen bryta ut så man får tbx lite ork o kraft å göra saker igen . Nu säger jag godnatt å sovgott kram ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards